JKP „Vodokanal“ je preduzeće koje teži da unapredi svoje poslovanje, samim tim vrlo pažljivo prati sva tehničko – tehnološka rešenja koja se nude na tržištu. U skladu sa aktuelnim, najmodernijim trendovima koji se primenjuju u oblasti platnih sistema, počev od meseca martasvojim potrošačima omogućili smo plaćanje mesečnih računa putem upotrebe QR – koda (dvodimenzionalnog bar-koda), putem „pametnih“ mobilnih telefona.

Pomenuti sistem plaćanja obezbeđuje pružaocima platnih usluga izvršenje pojedinačnih instant uplata 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji, 365 dana u godini u bilo koje doba dana i noći trenutnu uplatu.

Plaćanja korišćenjem QR koda smanjuju troškove platnih transakcija i čine elektronska plaćanja jednostavnijim, pa se građani pozivaju da koriste bezgotovinske oblike plaćanja. Dovoljno je samo da korisnik usmeri kameru telefona i skenira QR kod da bi započeo plaćanje, čime se smanjuje mogućnost da korisnik pogreši prilikom unosa podataka o plaćanju. Popularnost QR koda kod mobilnih plaćanja u svetu stalno raste, što je u skladu s rastom broja korisnika „pametnih” telefona.

Cilj uvođenja ovog vida plaćanja prvenstveno je da se našim korisnicima olakša izmirenje mesečnih zaduženja, time što će to moći da učine kada je njima najpogodnije – istakla je direktor Jasmina Bobić.

Služba informisanja
JKP "Vodokanal" Sombor


Komentari ()

Ostavite vaš komentar